Activitatea post-vânzare


Beneficiile instalării unui sistem de filtrare al apei sunt multiple, iar în condițiile în care acestea sunt monitorizate în timp și deservite la perioada recomandata, obținem plus valoare pentru aceste instalații. Ne gandim la comoditatea clienților și ne dorim ca aceștia să aibă mereu apa înaltă calitate, de aceea echipa Smart Service Casa Apei pune la dispoziția clienților o gama variata de activități post-vânzare care cuprind asistență la montarea și punerea în funcțiune a sistemelor de filtrare a apei; asistenta telefonica și de mentenanta programată pe toata durata de exploatare a utilajului procurat.


Datorită tehnicienilor noștri competenti si cu o buna experiența în domeniul filtrarii, reusim sa oferim deservirea ordinara, programată și preventivă a sistemelor de filtrare a apei pe care le instalam sau le preluam la deservire. Furnizam suport permanent punând la dispoziție un bagaj amplu de experiența și competențe, pe care le imbunatatim continuu.


Oferim Soluții complexe de instalare a sistemelor de filtrare a apei în case, oficii, companii de producere sau cafenele și restaurante.


Din lista serviciilor propuse de catre compania noastra, fac parte următoarele:


  • Instalarea sistemelor de filtrare a apei (montarea si asamblarea sistemelor de filtrare și tratare a apei);

  • Schimbul periodic și fără intarziere a consumabilelor;

  • Verificarea periodica a calității apei;

  • Deservirea tehnica valvelor de comanda;

  • Dezinfectarea si curatarea sistemelor de dedurizare;

  • Servicii de dezinfectare a sistemelor cu osmoza inversa.


Prestatiile post-vânzare constituie un argument concurențial decisiv în strategia de asigurare a competitivitatii firmei noastre. Lucram zilnic în vederea ținerii sub control a perioadelor de schimb a consumabilelor și ducem o evidență strictă a lucrărilor efectuate la fiecare client. La perioada recomandata de schimb a consumabilelor, clientul este contactat telefonic de către un specialist Casa Apei pentru a planifica efectuarea lucrărilor necesare. Rămâne la dispoziția clienților, oricand aceștia ar avea nevoie de informații suplimentare sau alte detalii în vederea consultării sistemelor de filtrare achizitionate.


Datorită efortului de îmbunătățire continua, cream relații pe termen lung cu clienții noștri, care vin ulterior cu feedback-uri ce ne fac sa devenim mai buni și competitivi pe piața internă, iar aceasta e dovada succesului nostru.